Mida võiksid õppida teleturu reklaamidest

Kuigi teleturu reklaamid mõjuvad jaburana, on trendide ja müügitehnika ajastul mõned asjad, mida võiksime neist õppida.

1. Tee kindlaks, miks toode on parim ja ütle seda.

Üks põhiülesandeid eduka ettevõtte rajamisel on kindlaks teha vähemalt üks asi, mis eristab ja teeb sind paremaks kui konkurendid. Ära otsi poolikuid positiivseid sõnu, vaid leia omadusi, mille kohta saad öelda, et oled “parim” või “ainus”. See peab olema miski, mis on omatav, usutav ja oluline sinu klientidele. Ja siis maini seda igal võimalusel.

2. Põhjenda oma väiteid tunnistajate, faktide ja arvudega.

Sa võid kiita oma tooteid kuni jaksad, kuid klientide hinnangud ja toetav info aitavad oluliselt. Inimestele meeldib arvamust avaldada ning potentsiaalsed kliendid leiavad tuge oma ostusoovile teiste klientide käest. Faktid ja arvud toetavad samuti sinu väiteid ja ja aitavad tõestada toote efektiivsust.

3. Räägi kasudest ja lahendustest, mitte omadustest.

Kedagi ei huvita, et sinu pannil on super soojendustehnoloogia või et sinu ettevõte on toiminud juba 106 aastat. Klient tahab teada, kuidas sa aitad lahendada tema probleeme. Kui sa räägid toote omadustest, siis liigub klient edasi, sest tal on raske ette kujutada, mis reaalseid vajadusi toode lahendada suudab. Omadusi saab igale tootele lisada, aga sinu unikaalset abi kliendile mitte.

4. Loo lisaväärtusi, näidates erinevaid kasutusvõimalusi.

Ainus parem asi kasulikust tootest või teenusest on asi, mis on kasulik mitmel viisil. Sinu ettevõte räägib arvatavasti tüüpilistest kasudest, mida kliendid märkavad juba kaugelt. Wok-panniga saab praadida köögivilju, kuid ole loov ja lisa, et panniga saab ka friteerida, sest ääred on piisavalt kõrged. Seega lood lisaväärtusi ja klient näeb tootest rohkem kui ühte kasu.

5. Ära lihtsalt ütle seda, näita seda!

Teleturg on hea võimalus näidata, kuidas asjad reaalselt töötavad. Kui kirjeldad oma toodet või teenust, on see kasulik, aga inimesed vajavad visuaalseid stiimuleid. Meile meeldivad näited ja näha, kuidas asjad toimivad. Ütle, miks toode on vägev ja siis näita seda. Boonuseks on muidugi näidata, kuidas konkurendi toode töötab (aga viisakalt).

6. Räägi lugusid.

Lugude jutustamine on põnevam kui lihtne müügijutt ja aitab inimestel sind paremini meelde jätta. Inimestele meeldib sinuga rääkida nagu sõbraga, mitte ennast kaitsta rändava müügikõne eest. Räägi mõne oma püsikliendiga ja uuri reaalselt, kuidas toode või teenus on teda aidanud. Siis kasuta seda oma uute potentsiaalsete klientidega ära ja räägi neile lugusid, kuidas kliendid on sinult abi saanud.

7. Kasuta meeldejäävaid fraase ja motosid.

Võta kogu oma bränd kokku lühikese, andeka fraasiga. See aitab klientidel sind meenutada ja seostada oma mälestusi sinu toote või teenusega.

8. Kasuta lühiajalisi pakkumisi või lisaboonuseid.

Inimesed on väga tundlikud kaotustele, mis tähendab, et me reageerime tugevamalt kaotustele kui kasudele. See teebki teleturu populaarseks, et nad mängivad inimeste emotsioonidega, pakkudes lühiajalisi pakkumisi, mis näiteks kehtivad vaid 24 tundi. Nad tekitavad alateadvusliku impulsi tegutseda kohe, isegi kui sa tegelikult vajaksid veel mõtlemisaega. Ära valeta oma klientidele või tee ebaausaid pakkumisi, samas paku neile mingit lisaboonust, mis aitaks neil teha lõpliku otsuse.

9. Paku garantiisid.

Inimestele meeldib olla endas kindel. Garantiid võivad olla tugevaks ajendiks, et tõestada sinu ettevõtte usaldust ja panna klienti tegutsema. Laused nagu “Kui te pole rahul, siis saate kogu raha tagasi” või “Kui te pole meie rahul, siis palun andke kohe teada” vähendavad klientide riske ja muudavad nad sinu suhtes usaldavamaks. Lihtsalt ole kindel, et suudad oma lubadused täita.

10. Anna oma kliendile kiire ostu valikuid.

Kõikidel klientidel on erinevad otsustamiseks vajalikud ajad. Mõni otsustab kohe, teine peab kõike kaaluma ja mõtleb läbi iga detaili. Nendele, kes teevad kiireid otsuseid, oleks kindlasti vaja pakkuda kohe lihtsat ja kiiret võimalust ost täide viia.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga