Naistele suunatud reklaamide trendid 2015. aastal

2014. aasta tõi reklaamis turule suuna, kus suured brändid nagu Pantene, Always jt viisid läbi kampaaniad, mis olid suunatud tugevale, iseseisvale naisele. Usun, et 2015 tuleb aasta, kus turundajad teatavad naistele, et nad mõistavad, kui oluline on naiste iseseisvus ja tugevus. Siin on olulisemad trendid selleks aastaks:

1.Konkreetsete toodete kampaaniate suunamine otse naistele.

Alates ülemaalistest kampaaniatest kuni jaemüügi kaupluste kujunduseni ning kuni interneti lehekülje heliefektideni on ruumi kõike parandada, kui tahate suunata oma kampaania otse naistele. Pealegi naised mitte ainult ei võrdle erinevaid ettevõtteid omavahel, vaid nad võrdlevad teid oma lemmikfirmadega ja lemmik e-kaubanduse lehekülgedega. Ja olenevalt sellest, mida te müüte, võivad nad teid isegi võrrelda oma lemmikajalehe kodulehe või televisioonisaatega. Sellepärast on suured firmad aina rohkem raha investeerinud turuuuringutele ja testidele potentsiaalsete naisklientide seas, et saada eelis konkurentide ees ning jõuda järele naiste lemmikutele nagu Amazon ja IKEA.

2. Jaemüügi innovatsioonid sõltuvalt naiste eelistustest.

Tootenäidised on väga olulised, kõik naised teavad seda. Naiste kodudes on vannitoad ja sahtlid täis tootenäidiseid, mis on tavaliselt saadud tasuta ajakirja vahelt või muule ostetud tootele kaasa antud. Väge populaarne on ka tasuta näidiste jagamine  tootetutvustustelja suurte kaubamajade kosmeetikalettides. Internetis on tekkinud mitmeid ettevõtteid, mis koguvad need näidised kokku ja müüvad klientidele edasi. Üks populaarseimaid on Birchbox, mis oma kampaanias pakub pikemat lepingut, kus teatud summa eest tuleb sulle igakuiselt pakk, mis sisaldab erinevaid tootenäidiseid. Nüüd üritatakse sama ka meestele pakkuda. Uudne on ka stilisti pakkumine jaemüügi hindadega. Nad teevad koostööd kaubamajade, ilusalongidega, spaadega ning pakuvad tavahindadega kogu paketti, alates soengust kuni kingadeni.

3. Selfie’de tegemine shoppamisel.

Öeldi, et pilt on rohkem väärt kui tuhat sõna. See oli enne Instagrami, nüüd on pilt väärt veelgi rohkem. Selfie’de tegemise abil korraldatakse võistlusi, loosimisi. Internetis on aina populaarsemaks muutnud pildiotsing. Visuaalsed stimulandid muutuvad aina olulisemaks, eriti ettevõtetele, kelle klientidest enamuse moodustavad naised. Naised on aastakümneid olnud fotoalbumi koostajad ja mälestuste hoidjad väljaspool internetimaailma ja viimase aastkümnega on see protsess liikunud internetti.

4. Uue põlvkonna naiste huvidest üks samm ees püsimine.

Paljud väärtused, mis on aastasadu kehtinud vaid naistele, kehtivad nüüd ka uue ajastu meestele. Lihtsamalt öeldes, y-sugupõlve naised ja mehed tahavad seda, mida naised on alati tahtnud:

  • Ilus disain
  • Brändid, mis muudavad maailma paremaks
  • Peresõbralikud väärtused ja teenused
  • Hea hinna-kvaliteedi suhe
  • Põnev jaemüügikeskkond

Ajal, mil y-generatsioon hakkab jõudma parimatesse raha teenimise aastatesse, näeme, et nende vajaduste uurimiseks saab edukalt kasutada naiste vajadusi minevikust. Kuigi rollid muutuvad, teevad naised siiski jätkuvalt enamiku ostudest nii poes kui internetis. On hea teada, et kuigi maailm muutub ja tehnoloogia areneb ning inimesed ostavad oma arvutist või telefonist kaupa, siis naised on ikka need, kes sooritavad ostud. Selle mõistmine ongi oma ettevõtte tulususe tagamine aastaks 2015.