Kreditex

Reklaami tähtsus pidevalt kasvamas

Ühest küljest on reklaamid tänapäeval meie ümber nii suures mahus, et kohati muutub see juba väsitavaks. Suur hulk salvestavat digiboksi omavaid inimesi kerib kõik reklaamid edasi. Samas ütlevad neist paljud ka, et tegemist pole ainult väsimusega reklaamidest – paljuski on see hoopis krooniline ajapuudus, mis inimesi lõputult tagant piitsutab.

Samas on fakt, et reklaami on tarbijale vaja sama palju kui toote esindajale. Huumor peitub selles, et põhjus on just seesama, mis reklaamide vältimisel – pidev ajanappus. Inimestel ei ole piisavalt aega, et mingi soovi korral erinevaid poode külastada, seal siis kaupa proovida ning lõpuks selle toote juurde tagasi pöörduda, mis kolmandas kaupluses kõige rohkem meeldis. Tänu nähtud-kuuldud reklaamidele tekitab meie aju kiiresti seoseid ja oskab välja pakkuda vajaliku kauba osas hea tootja, sobiva kaupluse või vajaliku teenusepakkuja. Selliselt võib väsinud naine leida unistuste reisi ja armastav mees finantsteenuse pakkuja, kelle kaudu soovi täitmiseks vajalik autoliisingu pakkuja leida või hüpoteeklaen võtta.