Tänapäeval – rohkem kui kunagi varem – on hüpoteeklaenusid väljastaval ettevõttel reklaamibüroo teenuste kasutamine määrava tähtsusega. Viimaste kuude jooksul koondatud andmete põhjal ei teki enam mingit kahtlust selles, et majandus on tõusuteel ja kinnisvaraturg elavnenud. Peale hiljutist majanduslangust on finantsasutused jälle aldis väljastama hüpoteeklaenusid suuremas ulatuses ja soodsamatel tingimustel. Rohkemaid hüpoteeklaene soodustavad ka langenud intressimäärad ja inimeste suurenenud sissetulekud ning on igati õigustatud, et ka inimesed saaksid nendest võimalustest rohkem teada.
Reklaamiagentuurid hüpoteegituru elavnemiseks
Reklaamiagentuurid saavad oma klientidest hüpoteeklaenu väljastavatele ettevõtetele pakkuda võimalust oma konkurentide seast silma paista ja konkurentsis püsida. Vastavalt Ameerika Pankurite Assotsiatsiooni raportile kasutavad oma hüpoteeklaenude reklaamimiseks reklaamiagentuuri teenuseid enamus Ameerika pankasid (70,4%) ning see moodustas kõigist reklaamikuludest rohkem kui poole (57.9%). Et konkurentsis püsiksid võrdväärselt pankadega ka hüpoteeklaene väljastavad muud ettevõtted, peavad nad asuma suurte finantsinstitutsioonidega samal tasemel. Kui nad seda ei tee, siis võivad nad konkurentsis kergesti jääda „ukse taha“.
Uus aeg nõuab uusi meetodeid
Klientide käitumine ja finantsinstrumentide tehnoloogiad hüpoteegiturul on praegusel ajal muutumisprotsessis ning hüpoteeklaenusid väljastavate ettevõtete poolt palgatud reklaamiagentuurid peavad pakkumiste rõhutamisega kõvas konkurentsis suutma teiste seast silma paista. Tänapäeval on traditsiooniliste televisiooni-, prindi- ja raadioreklaamide kõrvale ilmunud ka mitmed jõulised uue meedia kanalid, mille kasutamist peaks ka kindlasti kaaluma. Endine kliendisuhete juhtimise teooria on muutnud kliendipoolse juhtimise suheteks ning kui interaktiivse meedia võimalused jätta kasutamata, on reaalne oht konkurentidest kaugele maha jääda. Kvaliteetsed reklaamiagentuurid teavad neid võimalusi hästi ja oskavad neid efektiivselt kasutada, võimaldades sellega oma klientidel keskenduda spetsiifiliste turusektorite jaoks spetsiifilistele turundustrateegiatele.
Reklaamiagentuuri palkamisega palju eelised
Hüpoteeklaene väljastav ettevõte saab reklaamiagentuuri palkamisega palju eeliseid. Kvaliteetne reklaamiagentuur pakub eksklusiivset ja objektiivset nõu: millist reklaamistrateegiat millise sihtgrupi suhtes kasutada, milliseid trükireklaame luua, milline on mõjus veebikujundus jne. Tänu oma praktilisele kogemusele ning spetsialistide teadmistele ja oskustele teavad nad ja oskavad soovitada strateegiaid, mis on ajaproovile vastu pidanud – seega need tõesti töötavad.
Reklaamiagentuur, mis tegeleb paralleelselt traditsiooniliste reklaamikanalitega ka veebikujunduse, sotsiaalmeedia kanalite ja otsimootorite turundamisega, on hüpoteeklaene väljastavale ettevõttele tänapäeva dünaamilises keskkonnas ideaalne lahendus ja ainuõige koostööpartner, kes võib reklaami kõrval kontrolli all hoida ka ettevõtte kogu turundustegevust ning avalikke suhteid.