Tere!
Peatuge hetkeks ja vaadake, milline reklaam teid ümbritseb (teie postkastis, arvutis, raadios jne.). Vaadake ja mõtelge: “Kas ma ostaksin seda toodet või mitte?” Kui te vastate “Ei”, siis küsige ka endalt, miks. Ning kui te vastate “Ja“, siis samuti küsige endalt, miks. Mis teeb ühe reklaamkuulutuse ligitõmbavaks ja mis teeb sellest vastupidiselt – eemaletõukava? Tehke seda regulaarselt ja te imestate selle üle, mida avastate. Enamus reklaame, mida tänapäeval näete, on koostatud halvasti. Need ajavad potensiaalsed kliendid segadusse, ei tekita soovitud pilti nende kujutluses, ei anna soovi ega alust toote koheseks tellimiseks ning keskenduvad pigem toote erilistele omadustele, kui sellest saadavale kasule.
Enamuse ärimeeste ebaedu põhjuseks on olnud halb reklaam, kuigi sellel võib olla ka palju teisi põhjuseid.
Paljud inimesed võtsid minuga ühendust ja rääkisid: “Ma tean, et mul on vapustav toode, aga ma lihtsalt ei saa aru, miks mul ei ole tellimusi.” Sama võib juhtuda ka teiega. Lubage mul teile teatavaks teha lihtsa tõe: ei ole tähtis, kui suurepärane teie toode on, kui teie reklaam ei pane inimesi ette kujutama seda, kuidas nad seda toodet kasutavad ning millist kasu see toode neile annab. Paljudel juhtudel määrab just reklaam teie äri edukuse või ebaedu, aga mitte toode ise. Jaa, teie toode peab olema suurepärane (vastasel juhul saab teil olema palju selliseid kliente, kes nõuavad oma raha tagasi), kuid teie äriedu sõltub just reklaamist – «kas käsi kullas või pepu mullas».
Selles blogis õpetan ma, kuidas teha oma reklaam silmapaistvaks, meeldejäävaks ja selliseks, mis toob ainult tulu.
Lugege, rakendage minu õpetusi praktikas ja olge edukas!
Aga mis kõige tähtsam – jälgige postitusi!