- Sihtmärk, sihtmärk, sihtmärk. Kasutades Interneti võimet kindlaid sihtgruppe valida, saad sa suurendada efektiivsust oma online-reklaami jõupingutustes. Sa saad viia oma sõnumi eri tegevusaladesse, lisades või välja jättes ükskõik mis geograafilisi regioone või linnu, seada sihtmärke seoses kasutajate huvidega või isegi kontrollida nende online-kasutamise sagedust. Huvigruppide määramise kaudu võid kindel olla, et sa ulatud kavatsetud publikuni ja tõesti ainult selle publikuni, keda ongi mõeldud. Kui sa oskad kasutada Interneti eelist õigete inimesteni jõudmisel, aitab see sul tekitada ja luua häid müüke ning üks-ühele-suhtlust, mis kasvatab su brändi.
- Koosta küsimusi. Ära tee vaid tühje sõnu ega näita ilusaid pilte. Kasuta küsimusi stiilis „Otsite tasuta tarkvara?“, „Kas olete näinud…?“. Nii toimid sa õrritajana ja algatad publikuga juba esmase suhtluse. Küsimused ahvatlevad inimesi klikkima su reklaamil. Ja mis veelgi olulisem- nad tõstavad klikkide arvu 16% üle keskmise.
- Erksad värvid. Värvid mõjutavad silmi erinevalt. Kui kasutad erksamaid värve, aitab see tõmmata kasutajate tähelepanu, aidates kaasa kõrgemale reklaamile reageerimise määrale. Uuringud on näidanud, et hästi töötavad sinine, roheline ja kollane vastupidiselt valgele, punasele ja mustale, mis on vähem efektiivsemad.
- Kodu pole alati armas. Kõik Internetileheküljed pole loodud võrdselt, mis puudutab reageerimise esilekutsumist. Kuigi kodulehekülg võib väga hästi täita reklaami tingimusi, võib olla lehti, mis edestaksid neid tulemusi. Kõik oleneb reklaamijast: teatud lehed võivad sisaldada rohkem sihipäraselt valitud publikule suunatud reklaami kui mõned teised. Hoolsalt neid lehekülgi analüüsides saad sa valida õiged, kus su reklaamid palju paremini mõjuvad sinu valitud huvigruppidele.
- Asukoht, asukoht, asukoht. Uuringute järgi klikitakse enim neile reklaamidele, mis ilmuvad lehekülje päises. Kui ostad lehele reklaamiruumi, räägi läbi, et sinu reklaam asuks lehekülje ülaosas.
- Kasuta animatsiooni. Animatsioon võib aidata püüda kasutajate tähelepanu. Strateegilise liikumise kasutamine haarab enam tähelepanu kui paigalseisev reklaam. Kasutades lihtsat animatsiooni, saad sa tõsta reklaamile reageerimise määra üle 25%.
- Kasuta peidetud tähendusega sõnumeid. Mida see reklaam tahtis öelda? Mida see tähendas? Peidetud tähendusega reklaamid võivad kaasata kasutaja sõnumi edastamisse. Kuni reklaami sõnumitooja pole avastatud, on peidetud sõnumitega reklaamid väga intrigeerivad. Sellised reklaamid tõstavad klikkide arvu 18% võrra.
- Üleskutse tegutsemiseks. Üldiselt on teada, et kutse mingile teole on teada-tuntud viis tõsta klikkide arvu. Lihtsad fraasid nagu „Kliki siia!“, „Külasta nüüd!“ ja „Vajuta siia!“ kavatsevad tõsta reageerimise määra pea 15%. Need fraasid võiksid strateegiliselt asetseda sinu reklaami eelistatavalt paremas servas- see on koht, millel silmad peatuvad esimesena.
- Väldi reklaamimises läbipõlemist. Pärast mitut muljet väheneb oluliselt klikkimise hulk? Pärast mitut muljet hakkavad inimesed sinu reklaami ignoreerima? Meie uurimus sisaldab teadmist, et umbes pärast nelja reklaamist saadud muljet kukub keskmine reageerimine tüüpiliselt alla 1%. Me kutsume seda reklaami läbipõlemiseks, see on hetk, mil reklaam lakkab olemast heaks tasuvuse investeeringuks.
- Klikkide taga asuvad meetmed. Klikkide arv pole alati parim mõõtmisviis sinu kampaania efektiivsuseks. See sõltub sinu eesmärkidest. Kui sa lihtsalt soovid suurendada liiklust, on klikkide arv hea variant. Kui sa otsid vihjeid edasiseks, siis parim mõõduk on inimeste hulk, kes klikkisid lõpuni ja täitsid näiteks küsimustiku. 3% klikkijaid ja 80 küsimustike täitjaid on parem kui 10% klikkijaid ja 20% küsimustike täitjaid. Kui sul on kavas mõõta brändi mõju, mõõda kasutajate tegutsemist sinu leheküljel.
10 nippi, kuidas muuta reklaamimist efektiivsemaks
Lisa kommentaar